Nová situace v nákupním chování

Vzhledem ke koronavirové situaci ve světě se mění i nákupní chování obyvatel. Lidé se snaží co nejvíce záležitostí řešit online.

Novým požadavkům se přizpůsobují nejen prodejci zboží, ale i poskytovatelé některých služeb a  vzdělávání a mnohé úřední úkony již lze vyřídit také online.

V online prostředí se pohybuje stále více zákazníků a firmy, které chtějí držet krok s požadavky trhu, musí přizpůsobovat své prodejní chování. S nárůstem počtu online prodejců zákazníci nakupují od těch dodavatelů, kteří jim nabídnou další výhody. Ať už se jedná o platbu kartou, možnost vrácení zboží zdarma, další služby spojené s dodáním zboží, virtuální realita a podobně.

Zákazníci rychle poznají, že nákup online je pohodlnější a rychlejší. Lze tak předpokládat, že i po ukončení veškerých protiepidemiologických opatření většina zákazníků bude stále využívat online nákupy.

Pokud je to jen trochu možné, rozšiřte svůj klasický prodej o prodej online. Nenechte si ujet vlak. Zkušení pracovníci naší společnosti ANERI s.r.o. z Liberce vám pomohou. Upravíme váš web a zřídíme e-shop. Poradíme vám také s dalšími úkony, které jsou pro provoz úspěšného e-shopu potřebné.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/2020/10/25/nova-situace-v-nakupnim-chovani/

Bookmark this on Hatena Bookmark
Hatena Bookmark - Nová situace v nákupním chování
Share on Facebook
Post to Google Buzz
Bookmark this on Yahoo Bookmark
Bookmark this on Livedoor Clip
Share on FriendFeed

Autor: ANERI